2019. december 16., hétfő

Habos álom









Gyors, ízletes sütemény, ha kevés időd van. Ízlés szerint variálható, a cukor mennyisége változtatható.

A recept: A tésztához: 


3/4 pohár tejföl, 1/4 pohár főzőtejszín, 3 pohár liszt, 1 pohár cukor, 1 pohár olaj, 1 cs. citromos vaníliás cukor, 1 cs. narancsos vaníliás cukor,  1,5 cs sütőpor, 4 egész tojás, 10 dkg durvára vágott  fehér csokoládé, aszalt sárgabarack.

180 fokos sütőben, alul-felül sütéssel sütöttem 40 percig a tűzhely tepsijében (tettem alá szilikon sütőlapot).






Recept: A habhoz: 


2 cs valíliás pudingpor, 3/4 liter tej, 6 evőkanál cukor

Megfőztem a pudingot és hagytam kihűlni. 

Amikor kihűlt, habosra kevertem 5 dkg vajat 1 evőkanál cukorral és a pudinghoz tettem. 
Egy doboz habtejszínt felvertem két kanál vaníliás porcukorral és egy csomag habfixálóval. Óvatosan összekavartam a vaníliás pudinggal.

Rákanalaztam a kihűlt tésztára. A tetejére csokoládét reszeltem, megszórtam karácsonyi cukordísszel és olvasztott nutellával díszítettem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése