2019. december 28., szombat

Kókusztorta kuktában







Bolond ötlet? - mégis izgalmas és gyorsan kész.

A tészta: 

6 egész tojás, 6 evőkanál porcukor, 1 cs vaníliás cukor, 5 púpozott evőkanál liszt, 3 púpozott evőkanál kókuszreszelék, 1 cs sütőpor. A tojások fehérjét külön felverjük. A sárgáját a cukorral kikavarjuk és hozzáadjuk a többi hozzávalót, a végén óvatosan hozzákeverjük a fehérjét.
A kivajazott, lisztezett edényt a masszával beletettem a kuktába és a sütemény programot 2x elindítottam. A végén levettem a fedőt és hagytam néhány percig állni. 

Közben elkészítettem a villanytűzhelyen a kókuszkrémet.


 A krém: 

3/4 liter tej, egy csomag fehér-csokoládés pudingpor, egy evőkanálnyi vaj, két tojás sárgája, ízlés szerint kókuszreszelék és cukor, egy citromos vaníliás cukor és egy kicsi búzadara. 

Félbevágtam a piskótát, megtöltöttem krémmel és a felső darabot fejjel lefele tettem rá, kívül is megkentem és megszórtam kókuszreszelékkel.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése