2019. október 20., vasárnap

Uborka saláta télire







Sziasztok! Ma uborkasalátát tettem el télire, most dunsztolom az automatában 85 fokon 25 percig.

Az uborkát megmostam, két végét levágtam, felszeleteltem. Megsóztam és kicsit hagytam állni. 

Addig készítettem a három 7,2-es üveghez 1 liter tisztított vízből felöntőlét. Tettem bele ecetet és cukrot, jól elkevertem - ezt saját ízlés szerint kóstolgatva, mert több recepttel is megjártam korábban. Nem olyan ízű lett, ahogy szerettük volna. 

Tettem hozzá 6 babérlevelet, 6 vékonyra szelt tormát (a Lidl-ben volt régebben akciós, akkor vettem egy kg-ot és lefagyasztottam) és szárított kaprot. 

Az egészet ráöntöttem az uborkára, jól elkevertem és csírátlanított üvegekbe töltöttem, kifőzött lapkákkal zártam le. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése