2019. október 22., kedd

Tárkonyos csirkemell leves burgonyagombóccal






          




Hétvégén tárkonyos húslevest főztem Ellában burgonyagombóccal. 

Minden hozzávalót belekészítettem a kuktába (leveszöldség, csirkemell, só, bors, tárkony, petrezselyemzöld, lestyán), felöntöttem vízzel és leves programon főztem. 

Amikor kiengedte magától a gőzt, levettem a tetejét és kézi beállításon tető nélkül főztem készre a levest. Tejszínes, paprikás habarást tettem rá, ízesítettem tárkonyecettel. 

Közben egy nagyobb krumplit a tűzhelyen vízben megfőztem, összetörtem, sót, petrezselyem zöldet, egy tojást, három evőkanál lisztet, szerecsendiót adtam hozzá, összekevertem és vizes kézzel gombócokat készítettem. 
A fővő levesbe tettem a gombócokat és amikor feljött a tetejére a gombóc, elzártam Ellát.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése