2020. január 8., szerda

Fűszeres farfalle






Amikor egyedül vagyok itthon, ritkán szoktam főzni, mert marad hétvégéről, vagy veszek elő készételt a kamrapolcról. Ma azonban megéheztem egy kis tésztára. Holnap sűrű napom lesz, így holnapra is főztem – gyorsan – finomat. Mivel nem tudok keveset főzni, ezért ebből négyen is jóllaknának. 

Hozzávalók négy személyre: 

1 kisebb fej lila hagyma,
10 dkg reszelt trappista sajt,
10 dkg tejszínes krémsajt (tömlős),
10 dkg sonka, 
1 üveg gomba, 
1 doboz kukorica, 
pici só, 
1-1,5 dl főzőtejszín, 
1 kávéskanál őrölt szerecsendió,
1 teáskanál lestyán,
fél teáskanál petrezselyem,
ízlés szerint őrölt bors,
fél csomag farfalle tészta,
5 dkg vaj
 


Kifőztem fél csomag farfalle tésztát sós vízben, leszűrtem.

Egy kisebb fej lila hagymát felaprítottam és kevés vajon megpirítottam. Hozzáadtam a feldarabolt gombát, sonkát és kukoricát.








Kicsit átforgattam a vajon, majd hozzáadtam a krémsajtot és a reszelt sajtot a lestyánnal, pici sóval, borssal. 

Felöntöttem a főzőtejszínnel és jól összeforraltam. 



Hozzákavartam a tésztát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése