2020. március 22., vasárnap

Margit szelet - Ágisan





Ma reggelre lehűlt az idő, nem volt kedvem kimenni a kertbe. Sütöttem egy gyors sütit. Amikor a gyerekek kicsik voltak hetente kétszer is meg kellett sütnöm, mert nagyon szerették - csak baracklekvárral megtöltve.


A recept egy régi szakácskönyvből való:

Hozzávalók:
- 10 dkg margarin,
- 1 db egész tojás
- 10 dkg cukor
- 1 evőkanál kakaópor
- 1 dl tejeskávé
- 2 kávéskanál szódabikarbóna
- 20 dkg liszt
- lekvár
Kiegészítettem 1 cs citromos vaníliás cukorral és 1 cs kandírozott citrommal.


Külön összekeverjük a folyékony hozzávalókat a megolvasztott margarinnal, hozzákeverjük a száraz hozzávalókat is. Jól kikavarjuk és vajazott-lisztezett tepsibe öntjük. Előmelegített sütőben sütjük tűpróbáig- ne szárítsuk ki.
Saját sárgabarack lekvárral kentem meg a kettévágott tésztát.

A krémhez  robotgéppel vertem fel egy mascarponét és egy kis dobozos habtejszínt két evőkanál vaníliás cukorral. 
Díszítéshez aszalt áfonyát használtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése