2020. március 20., péntek

Hajnali kenyerem










Tegnap nagyon sokat dolgoztunk itthon. Nem volt sem kedvem, sem időm kenyeret sütni. Ma reggel mégis friss kenyér illata lengte be a konyhát.

Kicsit kifutott a formából, de finom, ropogós lett.


Hozzávalók:

1 kg liszt,
1 cs élesztőpor
2 dkg só,
7 dl víz,
5-6 dkg margarin,
1 teáskanál cukor,
1 evőkanál 10%-os ecet,
fél cs. sütőpor


A lisztet összekevertem az élesztőporral, sütőporral, cukorral.
A sót felolvasztottam a vízben. Beleöntöttem a kenyérsütő formájába. Beledaraboltam a margarint. Ráöntöttem a száraz hozzávalókat.

A kenyérsütőt beállítottam a recept szerinti programnak megfelelően és beállítottam a késleltetett sütést. Amíg aludtunk a kis szorgoska dolgozott. Hajnalban elkezdte dagasztani, sütni a mai betevőnket. 

Boldogság így ébredni!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése