2019. november 24., vasárnap

Csípős-lecsós sertéspörkölt nokedlivel







Nagyon szeretek a kuktában főzni, mert kiemeli és intenzívvé teszi az ízeket. Bőrös combot daraboltam fel. Egy nagyobb fej vöröshagymát kockáztam és egy gerezd fokhagymát összezúztam. Ehhez a pörkölthöz a kuktában kézi beállításon megpirítottam kevés zsírban a vöröshagymát, rátettem az őrölt pirospaprikát és kicsit átforgattam majd rátettem a lecsót, a fokhagymát, ízlés szerint a sót (a kuktában óvatosan használjuk, mert ez is intenzívebb). Összekevertem és erre az alapra tettem rá az összevágott húst. Az egészet összekavartam és rátettem a kukta fedelét. Pörkölt programon főztem. Egyáltalán nem kell alá vizet öntenünk, mert a főzés során enged annyit, hogy jó szaftos lesz. (Ha lecsó nélkül készítjük, akkor sem kell alá víz.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése