2021. február 12., péntek

Zöldséges rakott







Gyorsan szerettem volna valami finomat főzni. Volt itthon egy kis ez-az  maradék. Abból készült a rakott. 


A fagyasztóban találtam cukkinikockákat egy csomaggal, azt már el kellett használnom, a szekrényben pedig egy kis szárított gomba lapult. Pucoltam néhány burgonyát is hozzá.  Mindent előpároltam.



Megpároltam egy jó maréknyi rizst néhány levél maradék kelkáposztával.


Egy jénai tálat kiolajoztam és abba kezdtem el belerakni a megpárolt zöldségeket. A tetejére került a párolt rizs és a kelkáposzta levél.




Elősütöttem a darált húst, amit közben ízlés szerint fűszereztem (só, bors, házi ételízesítő) Öntöttem alá kevés megmaradt, leszűrt húslevest.


A tetejét megszórtam reszelt sajttal. 


Alul-felül sütéssel 180 fokon sütöttem, amíg a teteje megpirult.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése